دل های ساده
دل های ساده
از همه جا...................... 
قالب وبلاگ

انتظار تو فقط مال منه سهم من از تو افسوس ترو نداشتنه همه با هم دیگه هستن همه خیلیا رو دارن یکی هست که وقت گریه سر رو شونه‌هاش بزارن ولی من از همه دنیا ترو داشتم، ترو داشتم وقتی گریه میکردم سر رو شونت میذاشتم همه تنهائیامون مال هم بود ، مال هم بود هرچی باهم دیگه بودیم ، واسه من خیلی کم بود انتظار تو فقط مال منه سهم من از تو افسوس ترو نداشتنه داشتنه تو قوت پرواز برای این بال شکسته است بودن تو جرات لبخند صدای این لبهای بسته‌ است دارم از عطش میمیرم ، ابر من کجا میباری ؟ تن من خشکید و پوسید تو به سبزه‌ها میباری انتظار تو فقط مال منه سهم من از تو افسوس ترو نداشتنه



نظرات شما عزیزان:

موج دریا
ساعت14:41---27 شهريور 1391
عشق همیشه نافرجام است برای درخت ها !

به آسمان هم که برسند به همدیگر نمی رسند ؛ تبر ها مگر کاری کنند !

سلاو دوست عزیز،زیبا بود بهم سر بزن خوشحال میشم



کلبـــــــــه تنهــــــــــــــایی!!!
ساعت0:00---9 شهريور 1391
هیچ رقیبی ندارم



جزء آیینه



که هر روز تو را نگاه میکند



او را هم شکست خواهم داد .





موج دریا
ساعت9:39---27 خرداد 1391
لحظه ها را گذراندیم که به خوشبختی برسیم ، غافل از آنکه لحظه ها همان خوشبختی بودند .
دکتر شریعتی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 25 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 20:43 ] [ رضا ] [ ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

کاغذهای سفید، حرف های زیادی برای گفتن دارند؛ ولی این جا خودکارهای ترس سفید می نویسند ...
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دل های ساده و آدرس shahrekhamoosh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 23
بازدید کل : 20614
تعداد مطالب : 22
تعداد نظرات : 25
تعداد آنلاین : 1